لیـــــــــلی درپاییز
23:13    چقدرسخت است

چقدرسخت است منتظرکسی باشی که هیچ وقت فکرآمدن نیست.......

 

 

دمش گرم

باران رامی گویم

به شانه هایم زدوگفت:خسته شدی...امروزراتواستراحت کن...

من به جایت میبارم

 

روز مـــرگـــم در آخــریـن نـفـسم ...
فـــقط یــک چــیـز بــه او خــواهــم گــفـت : اونـــــــطوری نـــه ! اینـــطوری میـــرَن !!!

 

 

 

 

چقدر سخت است...

سخت ترین روزهای عمرت باشد٬

دیوانه شده باشی٬

از دیوانگی بزنی زیر خنده٬

همه فکر کنند چقدر خوشحالی!

و اشک هایت را فقط تاریکی ببیند...

و آبی که صورتت را می شوید...


 

 

 



نظرات شما عزیزان:

هم نفس
ساعت8:53---13 شهريور 1391
سلام اینو بخونید:







البته من ننوشتما یکی برام فرستاده







ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس







http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... ..


پسر
ساعت21:15---22 مرداد 1391
عشق توشوخيه زيبايي بودكه خداوندباقلب من كرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

زيبابوداماشوخي بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حالا....توبي تقصيري!خداي توهم بي تقصيراست!

من تاوان اشتباه خودراپس ميدهم..................

تمام ايتهاتاوان جدي گرفتن ان شوخي است.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 29 مرداد 1391برچسب:,به قلم: دلشکسته