لیـــــــــلی درپاییز
11:59    دلتنگ

کفش هایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکنند___من چه کودکانه دلتنگ تو میشوم __بی آنکه فکر کنم آیا دل تو دلتنگم هستی یا نه.....؟

غریبه اشنا

یه روزی با کسی که خیلی دوسش داشتم درد دل میکردم گفت:از همه خسته شدم!!بهش گفتم حتی من؟؟؟ برگشت گفت:ببخشید شما...؟؟؟

درددوری

عشق گاهی از درد دوری بهتر است...عاشقم کرده ولی گفته صبوری بهتر است....توی قرآن خوانده ام یعقوب یادم داده است...دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است!!!!

دلشکسته

 

هر جا دلت شکست خودت شکسته ها روجمع کن تا هرکسی منت دست زخمیش رو به رخ ات
نکشه........

 

خسته ام اززندگی

خسته ام از این زندان که نامش زندگیست ، پس قشنگی های دنیا مال کیست ؟؟؟ باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست ، ساختم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست

گفتی که ما به درد هم نمی خوریم!..اما هرگز نفهمیدیمن تو را برای دردهایم نمی خواستم!!

اجازه خدا میتونم ورقم رو بدم میدونم امتحان تموم نشده ولی من دیگه خسته شدم!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 6 آبان 1391برچسب:,به قلم: دلشکسته