لیـــــــــلی درپاییز
15:30    دل

         

خدایاچسپ زخم داری .....؟

دلم بدجورشکسته......!

داره خون میاد.....؟

 

 

ماندن ورفتن

ماندن دلیل ورفتن بهانه میخواهد.

چندصباحی بادلیلی ماندوزودبایک بهانه رفت

دلم گرفته است

دلم برای ماندنش تنگ است

به اوبگویید تمامی بهانه هارا می خرم تابرگردد.

 

 

یک روزاززندگیه من

اگریک روزاززندگی من

باقی مانده باشد،

ازهرجای دنیا

چمدان کوچکم رامیبندم

راه می افتم

ایستگاه به ایستگاه

مرز به مرز،

پیدایت میکنم،

کنارت مینشینم،

روی سینه ات به خواب میروم

 

 

بهانه ی بچگی

کاش میشد

به بهانه ی بچگی

کفشهایت راقائم کنم

که نری......

 

 

انصاف نیست!!!!

دنیااونقدرکوچیک باشه که

یکسری آدماروهرروزببینی....

اما....

اونقدبزرگ باشه که

اونی روکه میخوای نبینی

حتی ازدور...........

 

 

 

خوبی هایش

آنقدرپیش این وآن

ازخوبی هایش گفتم

که وقتی سراغش رامیگیرند

شرمم میادبگوییم

تنهام گذاشت!!!!!!!!

 

 

 

توهم دلت تنگه منه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کل اسمهای توی موبایلم روبه اسم توتغییردادم

حالاهرروزبهم زنگ میزنی

یکبارهم نه ،چندبار،تازه تغیرصداهم میدی

من که میدونم توهم دلت تنگه منه.....

 



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت17:26---22 مرداد 1391

چه سخته در جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن.....
به چشم دیگران چون کوه بودن ولی در خود به آرامی شکستن....


میگن دلت گرفته
ساعت11:02---21 مرداد 1391
خـیـــلـــى بـــده احــســاس کــنــى مــثــل دارویــى

فقط وقت نیاز ازت استفاده کنند . . .

وبت قشنگه امیدوارم موفق باشی باتبادل لینک موافقم الان لینکت میکنم هر وقت که لینکم کردی خبرم کن ممنون میشم.


بهار
ساعت13:33---20 مرداد 1391
سلام گلم!
وب تو هم خیلی قشنگه...
مخصوصا این متنت..
آره موافقم،لینکت کردم...
امیدوارم بازم پیشم بیای،تا توی تنهایی های هم شریک بشیم...


هم نفس
ساعت16:27---19 مرداد 1391
دلمــ شکستــ











خودمــ شــکستــه هآشــو جمع کــردمــ















تآ کســـــی منتــ دستــ زخمـــیشو ســرمـ







نذاره..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 19 مرداد 1391برچسب:,به قلم: دلشکسته